• تلفن : 91009130(9826+)
  • ایمیل : info@petrokhazar.com
  • ساعات کاری : 08:00-17:00

صادرات صنایع فلزی

صادرات صنایع فلزی

صادرات صنایع فلزی :

صادرات صنایع فلزی نیز از دیگر حوزه های تخصصی و مورد فعالیت گروه تجاری صنعتی پترو آذر خزر می باشد که به واسطه روابط تجاری گسترده خود در بیشتر کشورهای حوزه CIS و بواسطه دفاتر و شرکت های رسمی خود در کشورهای آذربایجان، گرجستان و آلمان متواند به بهترین نحو کمک شما باشد .

و همچنین بر اساس تجربیات و سوابق درخشان شرکای خود همانند شرکت پترو تامین آرشام که همکاری طولانی مدتی با کارخانجات فولاد و ذوب کشور داشته است، توانایی صادرات انواع محصولات صنایع فلزی به کشورهای در حال توسعه حوزه قفقاز را دارد.

فولاد، آلومینیوم و مس در قالب های گوناگون همانند شمش، بیلت و میلگرد در صدر محصولات فلزی قرار دارد که کشورهای همسایه کشورمان با افزایش رشد صنایع ساختمان سازی و نیاز به واردات آن تمایل بسیاری دارند.

 

صادرات صنایع فلزی

 

شرکت پترو آذر خزر با توجه به دفاتر فعال در این کشورها و کارشناسان بازرگانی ساکن کشورهای مذکور و بر اساس روابط تجاری با هولدینگ های بزرگ، شناسایی محل های مورد نیاز را انجام داده و فرصت مناسبی برای صاحبان این سرمایه جهت سرمایه گذاری بدون ریسک و با سود بالا در اختیارشان قرار می دهد.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و روند صادرات صنایع فلزی با کارشناسان ما در شرکت پترو آذر خزر از طریق شماره تماس های موجود و یا با ارسال پیغام با آنها در تماس باشید تا در اسرع وقت به کلیه سوالات شما پاسخگو باشند .